Barbara Stępień Dyrektorem Komunikacji Korporacyjnej w L’Oréal Polska

W maju 2016 roku do firmy L’Oréal Polska dołączyła Barbara Stępień obejmując stanowisko Dyrektora Komunikacji Korporacyjnej. Barbara Stępień odpowiedzialna będzie za rozwój strategii komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej oraz za zarządzanie relacjami z mediami i kontaktami zewnętrznymi w obszarze korporacyjnym i CSR.Barbara Stępień - Dyrektor Komunikacji Korporacyjnej w L’Oréal Polska

Efektywna komunikacja oraz budowanie wizerunku naszej firmy ma dla nas fundamentalne znaczenie. W ostatnim okresie dużo uwagi poświęciliśmy wdrożeniu naszej strategii komunikacji wewnętrznej, a na poziome korporacyjnym prowadzimy wiele inicjatyw i programów, które mają na celu spójną komunikację grupy L’Oréal ze środowiskiem zewnętrznym w Polsce. Barbara Stępień będzie realizowała przyjęty przez nas kierunek i jestem przekonana, że bazując na swoim szerokim doświadczeniu będzie kontynuowała osiągnięcia w tym obszarze.

– powiedziała Wioletta Rosołowska, Prezes L’Oréal Polska.

Wcześniej, od 2011 roku Barbara Stępień związana była z branżą farmaceutyczną, pełniąc funkcje komunikacyjne w GSK Pharma (ostatnio Menedżer ds. Komunikacji w GSK Services Sp. z o.o.). Współpracując z zespołami wypracowywała rozwiązania w zakresie kanałów komunikacji, budując zarówno zaangażowanie pracowników jak i relacje z partnerami zewnętrznymi firmy. Budowała swoje doświadczenie i ekspertyzę w zakresie komunikacji w firmie Hewlett-Packard Polska Sp. z o.o., gdzie zarządzała PR na poziomie regionu CEE, a także w sieciowej agencji Edelman Polska odpowiadając za zespół kształtujący wizerunek marek.

Barbara Stępień jest absolwentką socjologii w Instytucie Stosowanych Nauk Społecznych Uniwersytetu Warszawskiego, specjalizacja PR.

L’Oréal Polska

Przegląd Kosmetyczny 288 Artykuły
Przegląd Kosmetyczny to polski serwis internetowy, którego tematyką przewodnią jest branża kosmetyczna. Znajdziesz u nas aktualności branżowe, informacje o nowych produktach kosmetycznych, a także o producentach i dystrybutorach kosmetyków i trendach panujących w branży kosmetycznej na rynku polskim i za granicą.

Skomentuj jako pierwszy

Dodaj komentarz

Twój adres email nie pojawi się na stronie.


*