Kosmetyki Hagi SMART z kampanią marketingową

Hagi – polska marka kosmetyczna – wypuściła nową kolekcję kosmetyków do twarzy – Hagi SMART. Według opisu producenta, przynoszą one użytkowniczkom modułowe rozwiązania dla każdego rodzaju skóry. Dzięki temu można – niczym z klocków – budować swoje własne kosmetyczne rytuały. Do stworzenia całej kolekcji Hagi SMART, jej producent wykorzystuje m.in. witaminy i naturalne składniki aktywnych, takie jak sezamina czy ekstrakt z ryżu. 

Producent starannie przygotował całą najnowszą kolekcję kosmetyków z myślą o kobietach ceniących naturalne składniki i delikatność. 

HAGI SMART to kosmetyki towarzyszące współczesnej kobiecie, która potrzebuje ich zarówno do szybkiej pielęgnacji, jak i wolnego rytuału takiego jak face yoga, czy skin wellness. Produkty opierają się na witaminach w stężeniach, które wspomagają naturalne procesy regeneracji, nawilżenia i ochrony, ale nie działają przytłaczająco przyzwyczajając skórę do nadmiaru substancji aktywnych.

– mówi Agnieszka Muniak, Communication Director marki.

Na kolekcję HAGI Smart składają się kosmetyki do codziennego użytku w czterech liniach: A, B, C i D, poświęconych konkretnym problemom z cerą. Dodatkowo, każda z linii dzieli się na dwie grupy. Pierwsza grupa to kosmetyki codzienne, takie jak kremy i sera, które dostarczają skuteczną i szybką pielęgnację. Druga grupa kosmetyków to oleje i esencje przeznaczone do domowego spa i do masażu twarzy. Cała linia stworzona została w taki sposób, by zaspokajać potrzeby współczesnych kobiet, które potrzebują pewnego codziennego wsparcia ale też od czasu do czasu mają potrzebę pielęgnacji w stylu “slow”.

Linia SMART to szeroka kolekcja kosmetyków, która jest bardzo przemyślana i która odpowiada na różnorakie potrzeby.Przy takiej liczbie produktów wyzwaniem było było wyjaśnienie użytkowniczkom podziału kosmetyków  z jednej strony w kontekście linii, czyli potrzeb skóry, z drugiej strony w kontekście sposobu użycia, czyli kosmetyków codziennych i tych do domowego spa.

Cztery linie kosmetyków odpowiadają czterem składnikom aktywnym – A czyli witamina A, B czyli witamina B3, C czyli witamina C i D jak D-Panthenol. Aby ułatwić odszyfrowanie działania poszczególnych linii, marka we współpracy z agencją postawiły na łatwe do zapamiętania hasła: “A jak Ale nawilżenie!”, “B jak Bez niedoskonałości!”, “C jak Cudownie gładka!” i “D jak Do widzenia podrażnienia!”. Dzięki klarownej identyfikacji wizualnej poszczególnych linii produktowych, opartej na pastelowych kolorach, kosmetyki są łatwe do rozpoznania w drogeriach.

Hagi Cosmetics

Przegląd Kosmetyczny 336 Artykuły
Przegląd Kosmetyczny to polski serwis internetowy, którego tematyką przewodnią jest branża kosmetyczna. Znajdziesz u nas aktualności branżowe, informacje o nowych produktach kosmetycznych, a także o producentach i dystrybutorach kosmetyków i trendach panujących w branży kosmetycznej na rynku polskim i za granicą.

Skomentuj jako pierwszy

Dodaj komentarz

Twój adres email nie pojawi się na stronie.


*