Durex i (Red) łączą siły, by zachęcić świat do uprawiania seksu i ratowania życia

DUREX RED kampania HSSL

Karolina Gilon i Jakob Kosel w polskiej odsłonie globalnej kampanii, zachęcają do tego, by „uprawiać seks i ratować życie” (Have Sex and Save Lives). Z okazji nadchodzącego Światowego Dnia Walki z AIDS, działają razem z marką Durex, która łączy siły z organizacją (RED)®, by wesprzeć jej program na rzecz eliminacji AIDS.

Począwszy od 5 listopada 2018 konsumenci na całym świecie mogą kupić (DUREX)RED. Zyski ze sprzedaży zostaną przekazane bezpośrednio na poczet jednego z programów w Południowej Afryce, gdzie żyje obecnie 7,1 miliona osób zakażonych wirusem HIV lub chorych na AIDS.[i]

DUREX RED Karolina Gilon Jakob KoselProgram, który otrzyma wsparcie to „Zatrzymać dziewczynki w szkole” (Keeping Girls in School). Ma on na celu zmniejszenie liczby nowych zakażeń HIV oraz ciąż wśród młodych kobiet, poprzez zachęcanie dziewczyn do kontynuowania edukacji, a także zwiększenie dostępu do usług i wiedzy związanej ze zdrowiem seksualnym, jak i współżyciem.

Możemy włączyć się do akcji na rzecz walki z AIDS, pomagając dziewczynom z Południowej Afryki, które naprawdę tej pomocy potrzebują. Co dwie minuty jakiś nastolatek gdzieś na świecie zostaje zakażony wirusem HIV [i]. Dlatego jest to niezwykle ważne, by moje pokolenie przemówiło, zachęcając innych do tego, aby temu zapobiec . Po raz pierwszy w historii możesz dosłownie „uprawiać seks i ratować życie”. To niezwykle budujące, że wszyscy możemy chronić samych siebie uprawiając bezpieczny seks.

– mówi Karolina Gilon.

Problem AIDS może wydawać się odległy, a przecież tak nie jest. W Polsce również żyje wiele osób chorych, które często nawet o tym nie wiedzą. Dlatego tak ważne jest by przypominać o problemie i badać się. Potrzebujemy otwartej dyskusji i uświadomienia sobie, że jeśli nie zrobimy z tym nic już dziś, to jutro, za miesiąc, za rok problem będzie większy. To jest choroba zakaźna, która się rozprzestrzenia, dlatego musimy z nią walczyć. W Polsce badanie na obecność wirusa HIV jest darmowe i ogólnodostępne. Dbajmy o bezpieczeństwo swoje, bliskich i innych: tu w Polsce, w Afryce i na całym świecie. Małymi krokami możemy coś z tym zrobić!.

– komentuje Jakob Kosel.

Durex, poprzez współpracę z organizacją (RED)®, przeznaczy dotację w wysokości minimum 5 milionów dolarów w przeciągu 3 lat od startu kampanii, na rzecz Globalnego Funduszu na rzecz Walki z AIDS – organizacji partnerskiej, która współpracuje między rządami, społeczeństwami obywatelskimi, sektorem prywatnym a osobami dotkniętymi chorobą.

Całą akcję wspierają także: szwedzka piosenkarka Zara Larsson; brytyjski aktor Thandi Newton, gwiazda Broadwayu Javier Muñoz; komik, piosenkarz i aktor Phoebe Robinson; influencer i aktywista Tyler Oakley; piosenkarz, raper i aktor Jacob Lattimore oraz aktor Christian Navarro.

Wszyscy występują w krótkim, prowokującym filmie, który zachęca widzów do tego, by okazali swoje wsparcie, używając w sieci hashtaga #HaveSexSaveLives.

Justyna Dadał, Senior Brand Manager marki Durex, tak komentuje akcję: 

Na świecie żyje 37 milionów osób zarażonych wirusem HIV[ii].  Statystycznie 69% ludzi na świecie co tydzień uprawia seks[iii]. Dzięki nowej, przełomowej kooperacji  (DUREX)RED  mamy szanse na pomoc jednym (potencjalnym nosicielom) i ochronę  drugich (osób zdrowych i często nieświadomych problemu). Liczymy na znaczącą poprawę losu młodych kobiet, zwłaszcza w Południowej Afryce, gdzie ten problem jest szczególnie widoczny.

Durex dołącza do grupy najbardziej znaczących światowych marek, które odkąd w 2006 roku Bono i Bobby Shriver założyli organizację, połączyły już siły z (RED)® i tworzą wspólnie specjalne edycje produktów. Do dzisiaj (RED)® zdążyła już wygenerować ponad 500 milionów dolarów dla Globalnego Funduszu na rzecz Walki z AIDS, z czego 100% darowanych środków trafia do puli programów, aby ci najbardziej potrzebujący mogli skorzystać z pomocy.

Globalny Fundusz zapewnia, że z pomocy (RED)® skorzystało już ponad 110 milionów osób – w formie prewencji, leczenia, doradztwa, testów na HIV czy usług opieki.

Uprawiaj seks i ratuj życie z  (DUREX)RED

Marka zachęca do podzielenia się ze światem przekazem w mediach społecznościowych.

[i]* Obliczenia pobrane ze źródła: http://www.unicef.org/hiv/hiv-women-heart-of-response, strona 8.

[ii]* Dane ze strony UNAIDS 2018: http://www.unaids.org/en/resources/fact-sheet, strona 1.

[iii]* Durex Global Sex Survey, 2017

O marce Durex

DUREX® jest liderem wśród marek promujących zdrowie seksualne na świecie. W swoim portfolio posiada kondomy, wytwarza żele intymne, lubrykanty oraz gadżety do masażu osobistego, które w trakcie testów wykraczają poza wymagane globalnie standardy.

Ponad 80 lat badań i doświadczenia w branży sprawiło, że marka DUREX oddaje się bez reszty promowaniu miłości poprzez bezpieczny seks. Właśnie dlatego DUREX nigdy nie przestanie wprowadzać na rynek innowacyjnych produktów, wznoszących doznania seksualne na wyższy poziom oraz wspierających ludzi w budowaniu bliskości i osiąganiu kolejnych wspólnych celów.

O organizacji (RED)

(RED)® to organizacja non-profit, która walczy z problemem AIDS. Założyli ją Bono i Bobby Shriver w 2006 roku, aby przemienić zbiorową siłę konsumentów w ogólnoświatowy system krytycznej pomocy ratującej życie. Organizacja współpracuje z najbardziej rozpoznawalnymi światowymi markami, które przyczyniają się do powstania 50% wszystkich zysków z produktów i usług świadczonych przez (RED)®, zasilających Globalny Fundusz. Do znamienitych partnerów (RED)® należą: Apple, Bank of America, Beats by Dr. Dre, Belvedere, Claro, Coca-Cola, GAP, MCM, Salesforce, SAP, Starbucks, Telcel.

Specjalne edycje produktów (RED)® tworzy między innymi z takimi markami: aden+anais, Alessi, ALEX AND ANI, Andaz, Fatboy USA, Fully, Girl Skateboards, Le Creuset, Mophie, S’well and Vespa.

Do dzisiaj organizacja (RED)® wygenerowała ponad 465 milionów dolarów dla Globalnego Funduszu na rzecz Walki z AIDS, Gruźlicą i Malarią, by zasilić programy walki z HIV/AIDS w krajach takich jak: Ghana, Kenia, Lesotho, Rwanda, RPA, Eswatini, Tanzania czy Zambia.

100% wszystkich środków zostaje przeznaczonych na pracę w terenie – nie jest stosowana żadna marża. Fundusz zapewnia, że z pomocy (RED)® skorzystało już ponad 90 milionów osób – w formie prewencji, leczenia, doradztwa, testów na HIV czy usług opieki.

Durex Polska

Przegląd Kosmetyczny 432 Artykuły
Przegląd Kosmetyczny to polski serwis internetowy, którego tematyką przewodnią jest branża kosmetyczna. Znajdziesz u nas aktualności branżowe, informacje o nowych produktach kosmetycznych, a także o producentach i dystrybutorach kosmetyków i trendach panujących w branży kosmetycznej na rynku polskim i za granicą.

1 Comment on Durex i (Red) łączą siły, by zachęcić świat do uprawiania seksu i ratowania życia

Dodaj komentarz

Twój adres email nie pojawi się na stronie.


*