Rozmowa z Magdaleną Winnicką – Dyrektorem Handlowym firmy Scan Anida

Magdalena Winnicka
Magdalena Winnicka, Dyrektor Handlowy Scan Anida

Z Dyrektorem Handlowym firmy Scan Anida – p. Magdaleną Winnicką, rozmawia Mirosław Szul, Redaktor Naczelny Przeglądu Kosmetycznego.

Czy może Pani przedstawić firmę Scan-Anida i marki, które znajdują się w jej portfolio?

Magdalena Winnicka: Scan Anida jest spółką z kapitałem polskim, działającą od ponad 30 lat. Produkuje leki, wyroby medyczne i kosmetyki. W procesie produkcji przestrzegane są procedury GMP farmaceutycznego i kosmetycznego, co gwarantuje najwyższą jakość i bezpieczeństwo wyrobów. Głównym kanałem dystrybucyjnym jest farmacja.

W naszym portfolio kosmetycznym znajdują się trzy brandy: ACERIN – seria kosmetyków do pielęgnacji stóp, ANIDA – seria kremów do rąk i paznokci oraz MEDI SOFT – dermokosmetyki do pielęgnacji całego ciała.

Jakie produkty oferowane są pod każdą z tych marek?

Seria ACERIN oferuje lek na odciski , a także spray’e, kremy i żele do zapobiegania i usuwania problemów stóp, takich jak: nadmierna potliwość, zrogowaciała skóra, grzybica, opuchnięcia i zmęczenie nóg.

Seria ANIDA obejmuje szeroki wybór kremów do pielęgnacji dłoni i paznokci. Ich receptury są oparte na naturalnych składnikach takich jak olej arganowy, olej makadamia, oliwa z oliwek, olej migdałowy, aloes, alantolina, keratyna i pantenol.

Seria dermokosmetyków MEDI SOFT jest najmłodszym brandem i ciągle ją rozwijamy. Zawiera antyalergiczne kosmetyki do pielęgnacji, mycia i higieny dla osób z wrażliwą, skłonną do podrażnień i alergii skórą.

Branża kosmetyczna jest niezwykle konkurencyjna. Jak Scan Anida radzi sobie na tle konkurencji?

To prawda, konkurencja jest bardzo duża. Jednak naszym atutem jest bardzo wysoka jakość produktów, ich bezpieczeństwo i doskonały stosunek jakości do ceny. Nasze produkty są doceniane przez farmaceutów i polecane w aptekach. Doceniają je także Klienci, którzy chętnie sięgają po produkty naszych marek.

Która marka z perspektywy całej firmy, jest według Pani tą najważniejszą?

ACERIN jest marką o najdłuższej historii i jest też najbardziej znanym brandem. Naszym flagowym produktem w tej serii jest lek na odciski ACERIN Płyn, od nazwy którego powstała cała seria.

Jak wygląda strategia marketingowa firmy. Czy reklama w mediach (TV, prasa , Internet, media społecznościowe) jest dla firmy istotnym kanałem pozyskiwania klientów?

Strategia marketingowa Scan Anidy zakłada, że produkty powinny być w przystępnej cenie i bronią się swoją jakością i dostępnością w aptekach. Dlatego drogie kampanie reklamowe w mediach ogólnopolskich nie leżą w zakresie naszego zainteresowania. Dbamy o informacje dla pacjentów w aptekach oraz w Internecie.

Dziękuję za rozmowę.

Rozmawiał Mirosław Szul / PrzeglądKosmetyczny.pl

Przegląd Kosmetyczny 252 Artykuły
Przegląd Kosmetyczny to polski serwis internetowy, którego tematyką przewodnią jest branża kosmetyczna. Znajdziesz u nas aktualności branżowe, informacje o nowych produktach kosmetycznych, a także o producentach i dystrybutorach kosmetyków i trendach panujących w branży kosmetycznej na rynku polskim i za granicą.

1 Comment on Rozmowa z Magdaleną Winnicką – Dyrektorem Handlowym firmy Scan Anida

Dodaj komentarz

Twój adres email nie pojawi się na stronie.


*