Koreańska marka dołączyła do portfolio L’Oréal

Stylenanda Store

L’Oréal poinformował o zakupie koreańskiej firmy Nanda Co. Ltd, producenta kosmetyków do makijażu oraz odzieży. Zakup Nanda pozwoli wzmocnić obecność L’Oréal na rynku azjatyckim, a jednocześnie – dzięki czołowej pozycji Grupy L’Oréal na globalnym rynku kosmetycznym – przybliżyć konsumentom na całym świecie koreańskie trendy w pielęgnacji urody i makijażu.

Firma Nanda powstała w 2004 r. w Seulu. Początkowo koncentrowała swoją działalność na produkcji odzieży, aby w 2009 r. rozszerzyć swoje portfolio o markę produktów do makijażu 3CE. Dziś sprzedaż kosmetyków odpowiada za 70 proc. rocznych przychodów firmy, których łączna wartość w 2017 r. wyniosła 127 mln Euro. Nanda zatrudnia 400 pracowników i oprócz Korei, obecna jest także w Japonii, Hong Kongu, Singapurze, Malezji oraz Tajlandii. Głównymi odbiorcami produktów z portfolio Nanda są młodzi konsumenci z pokolenia „millenialsów”. To z myślą o wzmacnianiu ich relacji z marką zostały zaprojektowane sklepy sieci Stylenanda, które oferują innowacyjne rozwiązania zakupowe odpowiadające na potrzeby młodych klientów związane z wyrażaniem siebie i obecnością w mediach społecznościowych. Zarówno kosmetyki, jak i odzież produkowane przez Nanda dostępne są w wielu kanałach dystrybucji: e-commerce, w sklepach specjalistycznych, punktach sprzedaży w centrach handlowych oraz w sklepach wolnocłowych.

Według So Hee Kim, założycielki i dyrektor generalnej Stylenanda, nawiązanie współpracy z L’Oréal to przełomowy moment:

Dzięki wsparciu i sile globalnej firmy, jaką jest L’Oréal, mamy szansę stać się rozpoznawalną marką na międzynarodowym rynku kosmetycznym i kształtować światowe trendy w dziedzinie piękna.

– powiedziała So Hee Kim.

Stylenanda to marka, która ma wszystko, czego od marki kosmetycznej oczekują młodzi konsumenci, nie tylko w Korei czy Chinach, ale na całym świecie. Jest dynamiczna, wyrazista i kreatywna – zupełnie jak miasto, w którym się narodziła. Z radością witamy ją w rodzinie L’Oréal.

– powiedział Alexis Perakis-Valat, Dyrektor Generalny Działu Produktów Szerokiej Dystrybucji L’Oréal.

Z kolei Yann Le Bourdon, Dyrektor Generalny L’Oréal Korea podkreślił, że zakup Nanda to krok w kierunku wzmocnienia pozycji L’Oréal w segmencie masowych kosmetyków kolorowych na rynku azjatyckim:

Stylenanda to pierwsza koreańska marka w naszym portfolio. Mam nadzieję, że dzięki planom rozszerzenia jej sprzedaży poza rynki azjatyckie, konsumenci na całym świecie już wkrótce będą mogli poznać makijażowe tajniki piękna prosto z Korei.

L’Oréal

Przegląd Kosmetyczny 173 Artykuły
Przegląd Kosmetyczny to polski serwis internetowy, którego tematyką przewodnią jest branża kosmetyczna. Znajdziesz u nas aktualności branżowe, informacje o nowych produktach kosmetycznych, a także o producentach i dystrybutorach kosmetyków i trendach panujących w branży kosmetycznej na rynku polskim i za granicą.

Skomentuj jako pierwszy

Dodaj komentarz

Twój adres email nie pojawi się na stronie.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.